منوی دسته بندی

فروش دستگاه فلزیاب

فروش دستگاه فلزیاب

خرید و فروش دستگاه فلزیاب در بازار :

فلزیاب یا طلایاب یکی از دستگاه هایی است که در ایران به شدت مورد استقبال کاوشگران و علاقه مندان به کاوش قرار گرفته است و دلیل آن نیز وجود دفینه ها و گنجینه های ارزشمند در خاک ایران می باشد. در بازار داخلی مدل های مختلفی از دستگاه فلزیاب وجود دارد ؛ از برند های معروف خارجی گرفته تا فلزیاب های ایرانی. از طرف دیگر به خاطر ممنوعیت واردات و غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه فلزیاب بدون مجوز میراث فرهنگی ، مشکلات و پیچیدگی هایی را برای خریداران و مراکز فروش دستگاه فلزیاب بوجود آورده است.

فروش دستگاه فلزیاب
فروش دستگاه فلزیاب

فروش فلزیاب خارجی :

فلزیاب های خارجی موجود در بازار از برند های معروف مانند فلزیاب لورنز آلمان ، گرت آمریکا ، ماینلب استرالیا و او کا ام آلمان و … می باشد. استقبال از فلزیاب خارجی در میان کاوشگران نیز بالا می باشد ولی به خاطر ممنوعیت واردات مستقیم این دستگاه ها باعث شده است قیمت این دستگاه ها در بازار بسیار بالا باشد و از طرف دیگر استفاده از آن ها نیز به عنوان کالای قاچاق محسوب شود. یکی دیگر از مشکلات پیش آمده فلزیاب های تقبلی و جعلی می باشد که به اسم فلزیاب خارجی در بازار وجود دارد.

فلزیاب های خارجی به غیر از یکی دو برند ، همگی از تکنولوژی VLF استفاده می کنند که باعث شده عملکرد و عمق زنی دستگاه ها تا حداکثر ۱.۵ متر باشد. یعنی این سیستم های برای کاوش دفینه ها و گنج هایی که در عمق هستند کارایی ندارند ولی برای سکه یابی ، کاوش قبر گزینه های بسیار خوبی هستند.

خرید از مراکز معتبر فروش دستگاه فلزیاب :

یک از سوالاتی که کاوشگران از خود می پرسند این است که از کجا دستگاه فلزیاب بخریم؟ از آنجا که موفقیت با دستگاه فلزیاب نسبی می باشد ، باید در خرید آن بسیار دقت کنید. بهترین گزینه برای کسانی که قصد خرید فلزیاب دارند ، مراجعه به شرکت های معتبر تولید فلزیاب که دارای مجوز فعالیت هستند و محصولات آنها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. به هیچ وجه توصیه نمیکنیم که از فلزیاب های دست ساز یا حتی خارجی که خدمات پس از فروش در ایران ندارند استفاده کنید.

فروش دستگاه فلزیاب
فروش دستگاه فلزیاب

فاکتور های مهم در خرید فلزیاب :

قابلیت هایی مانند میزان عمق زنی ، تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش ، بالانس اتوماتیک ، دستی و ثبات و دقت و تصویری بودن یا نبودن دستگاه از جمله مواردی می باشد که برای هر کاوشگری بسیار مهم می باشد و در قیمت دستگاه نیز تاثیر بسیاری دارند. البته در اکثر موارد قیمت فلزیاب برای خریداران بیشتر در اولویت است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید بر اساس شرایط و محیط کاوش خود انتخاب کنید.

مزایای خرید گنج یاب از نمایندگی فلزیاب IKPV :
  • دارای مناسب ترین قیمت در بین فروشندگان دستگاه فلزیاب
  • برخورداری از ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب
  • تنوع محصولات بالا از انواع گنج یاب و فلزیاب تصویری
  • ارائه آموزش رایگان کار با دستگاه فلزیاب و همچنین آموزش اپراتور فلزیاب به صورت حرفه ای
  • انواع تست حضوری به انتخحاب مشتری
  • کیفیت وکارایی بالا
  • امکان معاوضه دستگاه با ملک ، زمین و …
  • فروش حضوری و غیر حضوری
پیشنهاد مرکز فروش دستگاه فلزیاب شیراز :

داشتن یک دستگاه گنج یاب حرفه ای برای هر کاوشگری که به دنبال کشف دفینه و گنجینه های ارزشمند می باشد، بسیار حیاتی می باشد. زیرا هر چقدر هم آشنایی با آثار و علائم باستانی داشته باشید باز هم به یک دستگاه کارامد و قابل اطمینان نیاز دارید تا از وجود اهداف مطمئن شده و از حفاری بیهوده و زمان بر جلوگیری کنید. در زیر چند نمونه از گنج یاب های حرفه ای شرکت IKPV را بهتون پیشنهاد می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها به راحتی به اهداف خود برسید.

فروش فلزیاب وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما