منوی دسته بندی

خرید دستگاه گنج یاب

خرید دستگاه گنج یاب

در مطالب گذشته به صورت کامل در مورد دستگاه گنج یاب و انواع مدل آن صحبت کردیم . حالا که با سیستم ها آشنایی کامل پیدا کردید نوبت به انتخاب و خرید دستگاه گنج یاب مناسب خود می باشد. وقتی که بحث خرید فلزیاب می شود مهمترین فاکتور برای کاوشگران قیمت دستگاه فلزیاب است. دستگاه های فلزیاب با توجه به کیفیت و کارایی و تکنولوژی کارکرد آن ها معمولا از چند میلیون تا چند صد میلیون قیمت دارند. از بین مدل های موجود گنج یاب تصویری به خاطر استفاده از سنسور های پیشرفته و کارایی که دارند ، قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل ها دارند.

پیش از خرید دستگاه گنج یاب

قبل از اقدام به خرید دستگاه گنج یاب باید شناخت کافی از محل کاوش خود داشته باشید و بدانید چه نوع دستگاهی برای کارتان مناسب است. وقتی بدانید با چه شرایط رو برو هستید بهتر می توانید انتخاب کنید. در قدم بعدی باید مشخص کنید که چه انتظاری از دستگاه خود دارید ، بهتر است بگویم دوست دارید چه امکانات و قابلیت هایی دستگاه شما داشته باشد. وقتی هدف مشخص باشد ، انتخاب ها از بین دستگاه های مختلف، بروی چند گزینه محدود خواهد شد.

خرید دستگاه گنج یاب
خرید دستگاه گنج یاب

عمق نفوذ فلزیاب ، قدرت تفیکیک فلزات ، بالانس اتوماتیک و دستی ، حذف ذرات ، تصویری بودن دستگاه از جمله مواردی هستند که کاوشگران در هنگام خرید به آن ها توجه دارند. البته موارد ذکر شده جزء فاکتور های مهم در افزایش و کاهش قیمت یک دستگاه محسوب می شود.در مرحله خرید دستگاه باید توجه داشت که دستگاه خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز قانونی خریداری کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنید.

برای خرید گنج یاب به کجا مراجعه کنیم؟

هر فردی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی و کاوش شده است این سوال را از خود دارد و در جواب به این سوال باید گفت که حتما از شرکت ها و تولید کنندگان معتبری که دارای مجوز قانونی هستند اقدام به خرید دستگاه کنید. زیرا علاقه و استقبال کاوشگران ایرانی به خرید دستگاه طلا یاب باعث شده است تا عده ای افراد سودجوء با تولید دستگاه تقبلی به عنوان فلزیاب خارجی از مردم کلاهبرداری می کنند.

مزایای خرید دستگاه گنجیاب از شرکت IKPV :

  • دستگاه های با کیفیت و بهره مند از تکنولوژی روز دنیا
  • امکان انتخاب و خرید از طیف وسیعی از دستگاه های تصویری و بوقی
  • تضمین کیفیت در مقایسه با انواع فلزیاب خارجی
  • تضمین قیمت
  • تست در حضور مشتری و در زمینه تست استاندارد
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش
فروش فلزیاب وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما